Objektivní recenze na české restaurace očima nezávislého strávníka. Skvělé gurmánské, ale i hororové zážitky české gastronomie...

čtvrtek 24. března 2016

Dámejídlo / Gluťárna

Gluťárna. Už ten název mě nejspíš měl odradit, nicméně hodnocení 91% mě nakonec udolalo. Objednala jsem si bramborové noky s panenkou, houbami, slaninou, smetanou a rajčaty a čekala jsem za 149,- fajn jídlo. Když se po cca hodině a půl douráčil poslíček s mojí krabičkou, myslela jsem už,  že zchroustám kolegovi jeho zásobu bonbónů, jakej jsem měla hlad.


Maso vysušené a tvrdé jako podrážky mých nových bot, všechny složky pokrmu se líně povalovaly v podivné vodové omáčce, která ani po ochutnání nepřesvědčila moje chuťové buňky o kladech tohoto pokrmu. Že já si neobjednala radši tu pizzu. Na tý se snad nedá nic moc zkazit. Posuďte sami, ani z fotky se tohle jídlo netváří zvlášť sympaticky. Nejspíš budu muset Gluťárně trochu pokazit celkové hodnocení. Už nikdy víc a Dámejídlo zase příště budu určitě věřit hodnocení. Za 179 korun i s dýškem celkem 200 jsem vyplýtvala moje dvě krásné stokorunové stravenky. Příště si radši koupim obloženou housku v pekárně za 36 korun a budu spokojenější. Menší porce a  více péče by bodlo.

Jak říká Zdeněk Svěrák v Trháku. Tak ano, ale příště bych raději něco jiného...


Žádné komentáře:

Okomentovat